Πληροφορίες σχετικά με τις αποστολές παραγγελιών

  • Σε όλες τις παραγγελίες υπάρχει δυνατότητα αλλαγής είτε αφορά ένδυση (πχ λάθος μέγεθος)
  • Για τη δική σας διευκόλυνση θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε πως το ελάχιστο ποσό παραγγελίας προς αποστολή είναι 10€ χωρίς το κόστος μεταφοράς.
  • Σημειώνεται δε, ότι τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και η εταιρία σας κάνει δώρο τα μεταφορικά για την δεύτερη αποστολή του σωστού προιόντος. Εξυπακούεται ότι σε τυχόν λάθος αποστολές όπου υπεύθυνη είναι η εταιρία StrongAnt, τα μεταφορικά όλα επιβαρύνουν την εταιρία μας και όχι τον πελάτη.
  • Χρήματα δεν επιστρέφονται πάρα μόνο σε περίπτωση αδυναμίας της εταιρίας να καλύψει τυχόν έλλειψη κάποιου προιόντος.
  • Είδη ένδυσης και υπόδησης δεν επιστρέφονται μετά την χρήση τους σε καμμία περίπτωση. Το είδος προκειμένου να γίνει αντικατάσταση θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Ο πελάτης δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.
  • Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο μπορεί ο πελάτης να αναζητήσει το δέμα του ανά πάσα στιγμή από την ώρα που έχει φύγει από την εταιρία. Σε κάθε περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτόν τον αριθμό στον πελάτη όποτε μας ζητηθεί.
  • Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προιόντος. Στην περίπτωση αυτή το προιόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη. *Απαραιτητη προυπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς.
  • *Σε ποσοτικές παραγγελίες χονδρικής, επικοινωνείτε πάντα με τον υπεύθυνο του τμήματος  παραγγελιών (+213 0248995 ) , για τυχόν εκπτώσεις, προσφορές ή δώρα που μπορεί να δικαιούστε.

Όταν ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου θα λάβεις από εμάς e-mail επιβεβαίωσης.

Φυσικά! Υπάρχει δυνατότητα προπαραγγελίας σε προιόντα που θα βρείς με την ένδειξη “Pre-Order”.

Εάν στην παραγγελία σου υπάρχουν προϊόντα που βρίσκονται σε κατάσταση προπαραγγελίας και έχεις επιλέξει την αντικαταβολή ενδέχεται να πραγματοποιηθούν τμηματικές αποστολές με βάση τις διαφορετικές ημερομηνίες κυκλοφορίας. Το σύνολο των μεταφορικών εξόδων χρεώνεται μονάχα στην πρώτη αποστολή (μεταφορικά + έξοδα αντικαταβολής) εάν η παραγγελία είναι κάτω των 60 ευρώ. Οι υπόλοιπες αποστολές επιβαρύνονται μονάχα από έξοδα αντικαταβολής 2 ευρώ.

Εάν έχει γίνει πληρωμή της παραγγελίας με κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή Paypal τότε η αποστολή των προιόντων θα γίνει μόλις όλα τα προιόντα της παραγγελίας σου θα είναι διαθέσιμα!

*Η Nerdom δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη σε περίπτωση ακύρωσης κάποιου προϊόντος που βρίσκεται σε Pre-Order

**Οι εκτιμώμενοι μήνες κυκλοφορίας ενδέχεται να είναι διαφορετικοί από τους αναγραφόμενους και χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ ως guides.

Σου δίνουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  1. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
  2. Πληρωμή μέσω PayPal 
  3. Πληρωμή με αντικαταβολή* 
  4. Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση (η πληρωμή πρέπει να γινει εντός 2 ημερών ). Απαραίτητο είναι να αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας στα σχόλια της πληρωμής.
  1. *Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ

Μην ανησυχείς, όλοι κάνουμε λάθη. Αν για κάποιο λόγο θες να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου, και δεν έχουμε ετοιμάσει το πακέτο σου, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 213-0271892 ή να μας στείλεις e-mail στην διεύθυνση info@lok.gr  εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

Όσον όμως αφορά τα προιόντα που βρίσκονται σε προ-παραγγελία μπορείς να κάνεις ακύρωση της παραγγελίας σου μονάχα 3 μέρες από την υποβολή της. Από το διάστημα αυτό και μετά δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης.

Για παραγγελίες κάτω των 60,00 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι 3,00 ευρώ ενώ για παραγγελίες άνω των 60,00 σου κάνουμε δώρο τα μεταφορικά.

Τα μεταφορικά έξοδα για αποστολές στην Κύπρο είναι 8,00 ευρώ (Δεν παρέχεται η υπηρεσία της αντικαταβολής)

Η αντικαταβολή είναι ξεχωριστή υπηρεσία με επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ.

Σε περίπτωση αλλαγής τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν το πελάτη και είναι στο σύνολο 4 ευρώ. Αυτό το ποσό μπορείς να το πληρώσεις με PayPal, μεταφορά ή αντικαταβολή. Στην περίπτωση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον κόστος 2 ευρώ και το σύνολο της αλλαγής είναι 6 ευρώ.

Ο υπάλληλος της Γενικής Ταχυδρομικής θα φέρει στην πόρτα σου την παραγγελία σου (τις ώρες που εσύ επιθυμείς εφόσον το έχεις βάλει σαν σχόλιο).

Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις την παραλαβή από το κατάστημα μας και να σε γνωρίσουμε από κοντά. O παραμονής της παραγγελίας στο φυσικό μας κατάστημα είναι 2 εργάσιμες ημέρες.

*Σε περίπτωση απομακρυσμένης περιοχής δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

Είσαι από αυτούς τους ανυπόμονους που κοιτάνε από το ματάκι περιμένοντας τον ταχυδρόμο; Σε καταλαβαίνουμε. Ο συνηθισμένος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες. *Σε περιπτώσεις αυξημένου όγκου οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Φυσικά. Υπάρχει φυσικό κατάστημα στην Βουρβαχη 18.

Μα φυσικά και μπορείς. Αρκεί όταν πραγματοποιείς την παραγγελία σου να επιλέξεις την παραλαβή από το κατάστημα. Επίσης μπορείς να επιλέξεις και την πληρωμή στο κατάστημα όταν παραλάβεις την παραγγελία σου.

To ωράριο λειτουργίας του φυσικού μας καταστήματος είναι:

Δευτέρα -Τετάρτη: 10:00 – 18.00

Τρίτη Πέμπτη Παρασκευή : 10:00 – 20.00

Σαββάτο: 10:00 – 15.00

Κυριακή Κλειστά

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με τον τροπο που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία.

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού στο κατάστημα χωρίς επιπλέον χρέωση (δείτε παρακάτω τις προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αλλαγής).

Lok
Βουρβαχη 18, Νέος Κοσμος-11743
ΑΦΜ 132179552
ΔΟΥ ΙΗ’ Αθηνών
Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ.
067481703000
Τηλ. 213 0271892
Fax 213 02718921

ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER 

ΕΛΛΑΔΑ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε  να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (2€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (2€) επιβαρύνουν εσάς (συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε τη διαφορά με αντικαταβολή).

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (η χρέωση της επιστροφής σας (3€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας) και το ποσό της επιστροφής θα επισρτραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Για επιστροφές σε τράπεζα μπορείτε να μας δηλώσετε λογαριασμό Πειραιώς και δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης. Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας.

Η μειωμένη χρέωση επιστροφής (2€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη.Αυτή η χρέωση αφορά μόνο την αλλαγή προϊόντων.

Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς (3€).

Σε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και η αρχική σας παραγγελία έχει υπερβεί το ποσό των 60€, τότε τα αρχικά έξοδα αποστολής και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (3€ αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή PAYPAL και 5€ αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ). Επιπλέον σε κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων που δεν αφορά λάθος της εταιρείας ή ελλατωματικό προϊόν υπάρχει η χρέωση επιστροφής του πακέτου (3€).

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία. 

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του.

ΚΥΠΡΟΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε  να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (8€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (8€) επιβαρύνουν εσάς.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα σας επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού.

Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες ,τα τρόφιμα/ροφήματα,  και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales κ.α. καθώς και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.

Προσοχή! Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται.

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς . Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία,να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Σε περίπτωση κλειστών καταστημέτων λόγω της πανδημίας COVID 19 και έπειτα από κυβερνιτική απόφαση,για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά αγορές και αλλαγές από το κατάστημα θα πρέπει να γίνει άμεσα επικοινωνία με το eshop (είτε τηλεφωνικά είτε με email) εντός του περιθωρίου αλλαγής ωστε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή. Εαν δεν υπάρχει επικοινωνία μαζί μας εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή-ημερομηνία απόδειξης και έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων /αλλαγή θα απορριφθεί. Η ίδια πολιτική εφαρμόζεται και στην εξαργύρωση πιστωτικού.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  1. Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@lok.gr
  2. Μας αποστέλλετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
  3. Μόλις παραλάβουμε θα επικοινωνήσει συνάδελφος μαζί σας.

Για ελαττωματικά προϊόντα :

  1. Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@lok.gr
  2. Το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει για την διαδικασία και αξιολόγηση του ελλατωματικού προϊόντος
  • Σε περίπτωση επιστροφής, ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@lok.gr και η ομαδα μας θα σου απαντήσει εντός 5 ημερών
  • Ίσως χρειαστούν 2-4 εβδομάδες για επεξεργασία ανταλλαγών / επιστροφών
  • Δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα
  • Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις/αλλάξεις προιόν που πλέον έχει εκπτωτική τιμή λαμβάνεται υπόψιν η τρέχουσα τιμή.
  • Εάν δεν έμεινες ικανοποιημένος ή για κάποιον άλλον λόγο θες να επιστρέψεις το προϊόν, μπορείς να το κάνεις εντός 15 ημερών. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει ανοιχτεί. 
  • Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξ οοκλήρου τον πελάτη
  • Το Lok δεν λαμβάνει την ευθύνη για οποιοδήποτε damaged πακέτο αποστολής